tiistai 29. tammikuuta 2013

Uuuusi talo!

phihiii rakensinpa tässä dulleille (middeneille) uuden talon :)

awwwnaww tää on aivan ihana, mää rakastan. ja joo toi sade pilaa kaiken ;__;
 keittiö ja ruokailutila + kirjahylly :3
 yläkerran aula

 isin ja äitin makkaria :3

 yläkerran pesuhuone, ja aaa määki rakastan niiiin paljon tota kylpyammetta, oon oottanu kauan et pääsen testaa tota!
 i know, i know, tää on aivan ihana tää charisman huone (hehehe tiiättekö te eees kuka charisma on)



 alakerran wc
ääää tää olohuone, rakastan! ja toi seinä tuol telkkarin takana, mmmm♥ ja jep, toi katherinen peppu;)

täs tää piha :3

JAJAJA sitte random kuvia

true hipsterr toi mies ;)
"isin tyttö siellä"♥


TATTADADAA tässä se söpöliini on :) ja täähä on siis Charisma Dull
saanko nauraa XD söpö pippeli
joo nykyisin se on sitte Katherine Midden mut silti Charisma pysy Dullina?
 marie, näitte papukaija :3

"olenko minä söpö? tottakai olen söpö!"

12 kommenttia:

  1. Mistä oot saanu ton kylpyammeen se on niin ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tulee luksuslukaalin mukana :)

      en oo varma et onks se suomeks luksuslukaali ko mul on toi ruotsin kielel toi lyx & design

      Poista
  2. heei sun pitäis pistää noita sun taloja exchangeen ! ite oisin siellä heti ekaks latailemas :3 Ja mitä kaikkii lisäosia ja kamasettejä sulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mä olen yrittänyt laittaa muttako ne ei lataudu sinne :D yritän vielä, linkkaan tänne jos saan laitettuu :)

      jaja mulla on kaikki lisärit paitsi yliopisto ja kamaseteistä baana auki, keskustan kuhinaa, luksuslukaali ja 70,80,90-luku :)

      Poista
    2. Okeei :( no muista laittaa linkkii koska oon tosi innokkaana lataamas :D

      JES ! mul on noi samat kamasetit + kaikki lisäosat :D

      Poista
  3. Vähän ihanii! Mistä oot saanu noi seinät kylppärit ja kun mul on sims kolmonen... Vai onks toi joku neljä vuodenaikaa lisäosa? Kerro!!! Mä oon ihan täpinöissäni!!!!

    P.s. Vastaa pian!!!

    T: Sims hullu

    VastaaPoista
  4. Ja niin... Miten saan noi samanlaiset kamasetit? Pitääks olla joku linkki ja ladata? Joku, kuka tahansa joka tietää... VASTATKAA!

    VastaaPoista
  5. Sanoitko et se kylpyamme tulee luksuslukaalin mukana? Jos sanoit
    nii ei tuu, koska se tulee Keskustan kuhinaa kamasetissä :P

    VastaaPoista